Over dit project

Sinds een aantal maanden betrokken bij het project A2A2. Samen met Femke aan de slag met het ontwikkelen van een website en opzet van social media plan. Wat begon als een eerste opzet om een pitch te doen is nu uitgegroeid naar een site ter promotie van de lancering van het product.

Het is een project in ontwikkeling en de huidige site zal zeker nog verder worden uitgebouwd. Het product is in beweging en daarbij is het goed om altijd te kijken waar nieuwe kansen liggen om de bezoeker van de site te voorzien van de informatie die hij/zij nodig heeft.

Voor nu is de vraag: “Wat is het product” en vanaf komende week “Waar kan ik het krijgen”. Kortom de focus is nu informatie geven over het product en interesse weken. Via de huidige opzet proberen we bezoekers die informatie te geven of ze verder te helpen. Natuurlijk ook de mogelijkheid voor meer informatie op externe bronnen of het persoonlijke gesprek aangaan.

Via social media is het vooral de aandacht proberen te krijgen met de focus op “het gevoel”. Het gaat om melk dus de relatie met de koe is natuurlijk van belang maar ook hoe kan je het gebruiken.